niedziela, 16 września 2012

Mój prezent urodzinowy. 10.05.2009

Z okazji urodzin dostałam książkę o robótkach na drutach. Bardzo się cieszę bo mam nareszcie okazję by się samej nauczyć dziergania. Imponowały mi robótki cioci mego męża. Nawet poprosiłam by wydziergała mi szalik i czapkę. Do dziś są to moje ulubione dodatki zimowe :)
Mama i siostra mego męża sprawiły mi taki oto prezent: "Dziewiarskie ABC" Claire Crompton.

We wnętrzu okładki o autorce:
Claire Crompton to utalentowana dziewiarka z ponadpiętnastoletnim doświadczeniem. Absolwentka wydziału projektów dziewiarskich, wykonuje projekty dla najbardziej znanych firm w branży dziewiarskiej, np.:Sirdar, Courtaulds, Hayfield, oraz współpracuje z popularnym producentem nici do haftu - firmą DMC. Jest autorką "Przewodnika po hafcie krzyzykowym".

Uwielbiam produkty firmy DMC i mam słabość do haftu krzyżykowego dlatego tym bardziej zaimponowało mi jaki skarb mam w ręku :)
a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz