niedziela, 16 września 2012

Wymiana mikołajkowa - prezent od Eviki. 26.02.2008

Kolejną niespodzianką była paczka z prezentem od Eviki mojej forumowej koleżanki.
Dziewczyny wpadły na świetny pomysł i wymyśliły nam forumową wymianę mikołajkowo - noworoczną. Zabawa miała proste zasady - należało zrobic przezent niespodziankę osobie, którą wcześniej wylosowała dla nas organizatorka wymiany. W paczce należało zamieścić coś związanego z naszym hobby (np. mulinki, kanwa, schemat itp), coś słodkiego żeby umilić wyszywanie :), coś związanego z naszą miejscowością (np. pocztówka, folder reklamowy itp) oraz można było dorzucić coś od siebie. :)
Paczuszka przyszła do mnie w grudniowy Poniedziałek i zrobiła na mnie ogromne wrażenie zawartością. Na dodatek zupełnie zapomniałam o całej akcji i byłam pochłonięta studiami co spotegowało moje zaskoczenie i radość z prezentu.
Eviko dziękuję Ci serdecznie za te wspaniałości :) :) :)
Oto co dostałam:
-metalizowaną mulinę,
-czerwoną kanwę,
-taśmę białej kanwy z wykończonymi ozdobnie brzegami,
-przepiękne szydełkowe gwiazdki na choinkę,
-bardzo elegancką kosmetyczkę,
-świąteczny świecznik i świecę,
-ramkę na zdjęcia,
-biżuterię
-i kartkę z życzeniami

:)))

Ah zapomniałam dodać, że były też słodkości w postaci moich ulubinych galaretek w czekoladzie i miętowych pastylek w czekoladzie. Nie ma ich już na zdjęciu, poszły w 5 minut po rozpakowaniu paczki :D :D
a
d
f
f
f
f
f
f
f
f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz